'המשקפיים': איש 'הסיעה המרכזית' שלוטש עיניים לכסאו של ליצמן

    בעל 'המשקפיים' 6 Comment on 'המשקפיים': איש 'הסיעה המרכזית' שלוטש עיניים לכסאו של ליצמן
    11:57
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on מנחת ההורים מדריכה: כיצד ומתי נכון להעניש ילדים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיוך ענק התחכך בקצוות 'המשקפיים' במהלך מרבית השבוע החולף. השילוב המדויק של מזג האוויר שהעביר מאתנו את גל הקור הרוסי, לצד מינון שמש מדויק, ברמה שעדיין לא גרמה לבני אנוש לאטום את 'המשקפיים' בכיסוי החום של משקפי השמש, העלו את מצב הרוח המשופר שאת תוצאותיו תרגישו היטב בשורות הקרובות.

    'המשקפיים' לא צריכים להשתמש בכוחות הראיה למרחוק המאגיים בהם התברכו, בכדי להבין כי חבר הכנסת יגאל גואטה צפוי להיהפך לאורח קבוע במדור. השבוע נצפה הח"כ ממשיך את המדיניות הגסטרונומית אותה הוא מוביל, וסועד את לבו כאחד העם במסעדה העממית "מוכן ומזומן" בבני ברק.

    תמונה 2 (3)

    אם אתם תושבי חיפה, או לפחות יש למשפחתכם קשר כלשהו לעיר האדומה, הרי שטובים סיכוייכם להשתלב בסצנת העיתונאות והפרסום החרדית. כך עולה מדיון בקבוצת 'מרכז התקשורת' שהתפתח בעקבות החדשות ממפרץ חיפה. בזה אחר זה, גילו חברי הקבוצה – עליה נמנים בכירי התקשורת החרדית – את השורשים החיפאיים שלהם. חלקם גדלו בה, אחרים למדו, ומהם שנישאו לאנשי המקום.

    כוכב הקבוצה הבלתי מעורער דודי שוומנפלד, ביקש להרגיע את הפאניקה של החיפאים או שמא להשתתף באופן אקטיבי בצרתם, ושיגר את התמונה הבאה, בצירוף הכיתוב 'ברגע זה, מזהם את בני ברק':

    תמונה 3 (2)

    אותו שוומנפלד זכה השבוע לביקור מרגש של נכדיו, שהגיעו לביקור מלונדון הרחוקה. ומסתבר שזכויות השימוש על הביטוי "ביקור הבזק" לא שייכות השבוע באופן בלעדי לאימפריית החסידות האמריקאית, יען גם משפחת שוומנפלד האנגלית הגיעה לביקור קצר במיוחד. כמה קצר? עד כדי כך שהנכדים לא הספיקו להצפין לביתו – מבצרו של הסבא במגדל העמק, וכך נצפו משוטטים ברחובות בני ברק בואכה מכון מור.

    שוומנפלד

     

    רבה של העיר מהאייטם האחרון, נפגש עם ראש העיר מהאייטם שלפני האחרון, וביקש להודות לו על עמידתו לצד ילדי הארגון "אור ישראלי" שבנשיאותו. ואל תיתנו לתמונה הרשמית הזאת לבלבל אתכם. כי גם פגישה מקצועית ומוקפדת עם הרב יצחק דוד גרוסמן, מסתיימת בחיבוק קרוב וברכות ממיסות לב עד כדי דמעות.

    00e1671832bfdc42454c99b1bf78d008

    מטלית הניקוי של 'המשקפיים' שפשפו את זגוגיותיהם בתדהמה, עת נעמדו בפתח לשכתו של שר הבריאות יעקב ליצמן וזיהו על כסא השר את נציג הסיעה המרכזית לעיר ערד. האם בסיעה זוממים חוק נורבגי משודרג שיקפיץ את צבי ביאליסטוצקי לכנסת? ימים יגידו.

    תמונה 1 (4)

    האם אנשי ש"ס מתבלבלים לא רק בפרשת השבוע אלא גם בחגי ישראל?: יהודה אבידן, המנצל את מעט זמנו הפנוי בין ראיון לראיון בניהול החברה לפיתוח אשדוד, הגיע לישיבת מועצת העיר אשדוד, והתקבל בפרצי צחוק רמים מכל הנוכחים. מי שהתנדב להסביר לאבידן הנבוך את פשר הצחוק, היה ראש העיר הד"ר יחיאל לסרי שהפנה אצבעו לעניבה של אבידן ושאל: "תגיד, פורים היום? לכבוד מה החלטת להתחפש לליצן?".

    תמונה 5

    דוד חכם התעלה על עצמו, ולמרות שנפשו עדיין הייתה שבעה מהנשמה היתרה שקיננה בה בשבת, קידש שם שמיים בהליכתו למסעדה ריבר ברעננה במוצאי שבת האחרונה, למען חזק ידי מוחרמי סיעת מרצ. גם ח"כ גואטה חרג מהרגלי האכילה הצנועים שלו, ופתח שולחן בצוותא עם הכתב קובי פינקלר וחברים. הסלוגן של המסעדה 'נהר של טעמים מהמזרח' – נראה אקטואלי יותר מאי פעם.

    תמונה (1)

    תמונה

    'המשקפיים' נתקפו בפרץ געגועים ונוסטלגיה, כשגילו את ילדיו של עורך הדין בהווה וילד הפלא לשעבר עמית ליסטוונד, שוהים לצד אביהם שהגיע להקליט תכנית 'השירים שאהבנו'. המעבר מ"עמית של הילדים" לילדים של עמית, גרם למשפיים להרגיש זקנות במיוחד.

    הורד

    053c75cfc5be22a041ddbc96e1df11c3

    כיאה לחבר מועצה בעיר המתהדרת בהיותה בירת התרבות הישראלית, גם נתן אלנתן, סגן ראש עיריית תל אביב ונציגה הנמרץ של ש"ס בעיר ללא הפסקה, מתעניין באומנות מתקדמת. הוא פחות בעניין של אומנות אבסטרקטית, ואף אינו נמנה על תלמידיה של אסכולת האקספרסיוניזם המופשט, אלא מתמקד יותר ביצירת אומנות המגלמת תמונה שלו, שמורכבת מ- 630 תמונות של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

    נתן אלנתן

    אחרי שכבר נתקל בח"י כתבות שהבטיחו צפייה בביצוע ייחודי, בלעדי, שטרם נראה כמותו ללהיט "רבון העולמים ידעתי ידעתי ידעתי", אטם המדור את משקפיו וסירב לכל הצעה נוספת. אך כשמדובר בבנו המתוק של הרב נחמיה רוטנברג – אוטוריטת הכשרות באירופה ובעל טור שבועי מצולם באתר הבית – שהעניק לשיר אינטרפרטציה ייחודית עם נגיעות קלאסיות של מוסיקה וינאית משובחת, גם המדור לא הצליח להתאפק:

    'המשקפיים' ממוגנות הירי וחסינות הבקתבי"ם עשו את כל הדרך עד קרני שומרון, להשתתף בשמחת איש החדשות נדב ארבל, שהכניס בשעה טובה את בנו בבריתו של אברהם אבינו. מצעד התירוצים היצירתיים שנועדו לחפות על הפחד של החברים שנעדרו, יכול היה למלא ספר עב כרס שלבטח לא ייכנס לתכנית הלימודים של משרד החינוך.

    7eeb32d44c631e8f885f5c3862776bbf

    אתם מכירים אותו כאושיית חסד, חיוך מהלך, חזן מדולם וממליך אדמורי"ם, אך השבוע הוא מתהדר בטייטל נוסף. קבלו את איש החינוך חונה דייטש, שבמסגרת מסעו רב הרושם בקהילה היהודית של אוקראינה, ביקר את ילדי החמד של החיידר המקומי, ואף פרס את משנתו הפדגוגית בפני אנשי הצוות.

    תמונה (1)

    במהלך ימי העיון של רבני ישראל שנערכו במלון חוף גינוסר על ידי מוסדות אריאל, נצפה יו"ר המפד"ל לשעבר אפי איתם משתתף בהרצאות ובתפילות. 'המשקפיים' תוהים האם איתם מנסה לגייס את ברכת ותמיכת הרבנים במיזם חיפושי הנפט ברמת הגולן, בהם הוא עוסק בשנים האחרונות.

    מפעל הפורמטים20160131_134841

    גם ממרומי שבתו על כס רבנות שכונת צהלה היוקרתית בצפון תל אביב, בוחר הרב חיים הורביץ – המוכר לכם גם מתכניותיו המרגשות ב'קול חי' – ללקט נשמות, לקרב לבבות ולהשפיע תובנות דווקא ממעמקי בניין תעשייתי מתפורר בלב אזור תעשייתי מפויח בקצה בני ברק.

    וכך, לאחר תקופת בנייה ושיפוצים ממושכת, נחנך השבוע מרכזו הרוחני של הרב ברחוב הירקון 8 בבני ברק. באופן מקרי, אקראי, סימבולי ורנדומלי, זו גם הכתובת של תחנת הרדיו המעולה בה מגיש הרב את תכניותיו המעולות. 'המשקפ-חיים' מאחלים ברכות לרוב.

    תמונה (2)



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      המשקפיים של יהודה אבידן………………..
      פגזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 5

      זה פשוט טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!
      תעשו עוד מלא כאלה זה ממששששששששששששששששששששששששש אבל ממששששששששששש יפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1